Anasayfa
HAKKIMIZDA
Sayılar
Sayı 1
MEVLANA TÜRBESİ KUBBE-İ HADRA KALEMİŞİ RESTORASYONU’NDA YENİ BULUNTULAR
SOMUT OLMAYAN KÜLTÜREL MİRAS ÖGESİ OLARAK TEZHİB SANATI
SEÇİLMİŞ HADÂİKU’R-REYHAN RESİMLERİ ÜZERİNDEN AHMED NAKŞİ ÜSLUBUNA DAİR BAZI NOTLAR
OSMANLI HATTATLARININ MÜREKKEBAT MEŞKLERİNDE YAZDIKLARI METİNLER
FOURTEEN-POINTED STAR TECHNIQUES IN SUNGURBEY MOSQUE, BAYEZID MOSQUE AND A UNIQUE DESIGN IN SÜLEYMANİYE MOSQUE
HAT VE TEZHİP SANATLARINDA ESMÂÜ’ÜN- NEBÎ
ANADOLU SELÇUKLU TAÇKAPILARINDA KAVSARA SİSTEMLERİ
ÜKKAŞE’NİN DUASI (BİR KİTABIN ONARIM HİKAYESİ)
DİN VE SAN’AT
BİR KAZASKER MUSTAFA İZZET EFENDİ ŞAHESERİ DELÂ’İLÜ’L-HAYRÂT
MUSTAFA DÜZGÜNMAN
KLASİK CİLD SANATINA ADANMIŞ BİR ÖMÜR İSLAM SEÇEN (1936-2019)
MARMARA ÜNİVERSİTESİ GÜZEL SANATLAR FAKÜLTESİ GELENEKSEL TÜRK SANATLARI BÖLÜMÜ
VAKIFLAR HALI MÜZESİ
TÜRKİYE’NİN USTALARI MARMARA BÖLGESİ GELENEKSEL SANATLAR VE ZANAATLAR ENVANTERİ
Geleneksel Sanatlar Derneği
Tezyînî Kitap Sanatları Türkçe Yayınlar Bibliyografyası
Sayı 2
“DÜNYANIN EN BÜYÜK YAZILARI” AYASOFYA’NIN CELÎLERİ
TÜRK TEZHİP SANATINDA ROKOKO ETKİSİ
HEZÂRFEN NECMEDDİN OKYAY
BALA-SAR MEDRESESİ’NE AİT BİR GEOMETRİK DESENİN EKSİK KISMININ TAMAMLANMASI VE YENİ SİSTEMLER OLUŞTURMA
BURSALI BİR SANATÇI: OYMACI FAHRÎ ÇELEBİ
MANİSA YAZMA ESER KÜTÜPHANESİ ÖRNEĞİNDE MUSHAF YAZMALARIMIZ VE CİLTLERİNDEN ÖRNEKLER
NAKKAŞ OSMAN’IN PADİŞAH PORTRELERİNDE GÖRÜLEN KOZMİK KURGU VE İKTİDARI TALTİF EDİCİ UNSURLAR, LEVNÎ’NİN BU KALIBA GETİRMİŞ OLDUĞU YENİLİKLER
ŞEKİ ŞEBEKECİLİĞİ AHŞABIN VE CAMIN SANATI
HAT SANATINDA EĞİTİM VE MEŞK
TEZHİB SANATINDA TERMİNOLOJİ
İSLAM MEDENİYETİ VE BU MEDENİYETİN ÖNCÜLERİ
“EBRÛ” VE GEÇMİŞTE YAŞANANLAR
MEDRESETÜ’L HATTÂTÎN’DEN MİMAR SİNAN GÜZEL SANATLAR ÜNİVERSİTESİ GELENEKSEL TÜRK SANATLARI BÖLÜMÜ’NE
İSTANBUL TÜRBELER MÜZE MÜDÜRLÜĞÜ
GELENEKSEL SANATLAR DERNEĞİ KÜLTÜR, SANAT VE MEDENİYET YAYINLARI
PODCASTE EDEBÎ DOKUNUŞ
19.YY İSTANBUL’UNDA BAHÇE KÖŞKLERİ
Sayı 3
ARŞİV BELGELERİNE GÖRE ABDÜLFETTAH EFENDİ İMZALI HZ. YÛŞA CAMİİ KİTABESİ
ABDULLAH ZÜHDİ EFENDİ İMZALI BİR BAŞESER: DELÂ’İLÜ’L-HAYRÂT
SÜLEYMANNÂME’NİN CİLT TEZYİNATINDA KEŞFEDİLEN BENZERSİZ RÛMÎ MOTİFİ
KONYA SAHİP ATA VAKIF MÜZESİNDE SERGİLENEN AHŞAP ESERLERE BİR ÖRNEK; ERMENEK ULU CAMİ AHŞAP KAPI KANATLARI
GEOMETRİ VE MATEMATİK BAĞLAMINDA TEZHİP SANATININ ANLAM BOYUTU
BURSA ÇELEBİ MEHMED (YEŞİL) CAMİİ KALEMİŞLERİ
VİYANA ARSENAL MÜZESİ’NDE SAVAŞ GANİMETİ, TAKVİMLİ BİR CEP SAATİ
SÖYLEŞİ: KENAN GÜRSOY MEDENİYET, ETİK VE SANAT
DOKUZ EYLÜL ÜNİVERSİTESİ GÜZEL SANATLAR FAKÜLTESİ GELENEKSEL TÜRK SANATLARI BÖLÜMÜ
TÜRK VE İSLÂM ESERLERİ MÜZESİ
UMUT, HATIRLAMA, TEKERRÜR
EHL-İ HİREF-İ HÂSSA SANATKÂRLARI III. MEHMED DÖNEMİ (1596-1601)
Sayı 4
TEZHİP SANATINDAKİ ÜSLUPLARI İNCELERKEN KULLANILMASI GEREKEN METODLAR VE TASNİFLER
BEYŞEHİR EŞREFOĞLU CAMİİ TAÇKAPISININ ÖZGÜN BEZEMELERİ
MÜREKKEP RESİMLERİNDE ERKEN ASYA İZLERİ
İSLAM MEDENİYETİNİN ANA ÇİZGİLERİ
DOKUZUNCU TAPINAK VE PRANİDHİ SAHNELERİNDE BUDA TASVİRİ
YAZIDAN RESME GİDEN YOL: YAZI-RESİM SANATI
ÇİNİ SANATINDA MONOKROM TASARIM ÖNERİLERİ
CUMHURİYET DEVRİNİN UNUTULMUŞ BİR SANATKÂRI: SAMİ NECMEDDİN
RÜSTEM PAŞA CAMİİ VE ÇİNİ PANO TÜMLEMESİ
TÜRK EBRÛCULUĞUNDA KLASİK-MODERN VEYA GELENEKLİ – GELENEK DIŞI BİR TASNİFİN YAPILMASI HAKKINDA
TÜRKİYE YAZMA ESERLER KURUMU BAŞKANLIĞI, KİTAP ŞİFAHANESİ VE ARŞİV, DAİRESİ BAŞKANLIĞI’NIN HİZMET VE FAALİYET ALANLARI
NECMETTİN ERBAKAN ÜNİVERSİTESİ GÜZEL SANATLAR VE MİMARLIK FAKÜLTESİ GELENEKSEL TÜRK SANATLARI BÖLÜMÜ
BEYKOZ CAM VE BİLLUR MÜZESİ
ZEREN TANINDI ARMAĞANI İSLAM DÜNYASI’NDA KİTAP SANATI VE KÜLTÜRÜ
Sayı 5
SAFEVİ-ŞİRAZ YAZMALARINDA İHTİŞAMIN SEMBOLÜ SÜLEYMAN PEYGAMBER
KURTUBA ULU CÂMİİ’NİN PORTAL TEZYÎNÂTI
16. YÜZYILDAN TILSIM DOLU BİR YAZMA ESER; METÂLİÜ’S SAÂDE
HATTAT MEHMET ŞAKİR’E AİT EN’AM-I ŞERİF’İN MUHTEVASI VE YAZMA KİTAP SANATLARI AÇISINDAN İNCELENMESİ
ASYA’DAN ESEN BİR RÜZGÂR:CÂMİU’T-TEVÂRÎH MİNYATÜRLERİNDEKİ HÜKÜMDARLAR (TSMK H.1653)
MÂCİD AYRAL’IN MATBU YAZILARINA DAİR
MODERN BATI MEDENİYETİ ÜZERİNE BİR DENEME
BATI UYGARLIĞININ KISA TARİHİ
SAKARYA ÜNİVERSİTESİ SANAT TASARIM VE MİMARLIK FAKÜLTESİ GELENEKSEL TÜRK SANATLARI BÖLÜMÜ
EGE ÜNİVERSİTESİ KAĞIT VE KİTAP SANATLARI MÜZESİ
Sayı 6
OSMANLI KİTAP SANATLARINDA DELÂİLÜ’L-HAYRÂT EL YAZMALARI
TOPKAPI SARAYI MÜZESİNDE XV. YÜZYILA TARİHLENEN BİR FİLDİŞİ AYNA MAHFAZASININ BEZEME ÜSLUBUNA DAİR
İSTANBUL’DA BAZI TARİHÎ YAPI KİTABELERİNİN HAT SANATI ÖZELLİKLERİ BAĞLAMINDA ANLAM VE KAVRAM BOYUTU ÜZERİNE BAZI DÜŞÜNCELER
Sayı 7
ÜFTÂDE CAMİİ VE TÜRBESİ’NİN MİMARİSİ VE BEZEMELERİ
İSTANBUL’DA MEDFUN HATTATLAR
HZ. MUHAMMED’İN ÖZELLİKLERİNİN YAZI İLE ANLATIMI; HİLYE-İ ŞERİFELER
PARİS LOUVRE MÜZE DEPOSUNDA BULUNAN 27 ADET İZNİK ÇİNİ KAROSUNA DAİR BİR ARAŞTIRMA
İSLAM: SANAT ve ESTETİK
TA’LÎK HATTIYLA YAZILAN KIT’ALARA DAİR…
DİLE GELEN SANAT
GELENEKLİ SANATLAR MÜZESİ
ÇANAKKALE ONSEKİZ MART ÜNİVERSİTESİ GÜZEL SANATLAR FAKÜLTESİ GELENEKSEL TÜRK SANATLARI BÖLÜMÜ
Sanat Âşığı Bir Derviş Meşrep: Üsküdarlı Hoca Ali Rıza Bey
Sayı 8
SÜHEYL ÜNVER’İN GÖZÜYLE ENİŞTESİ HATTAT HASAN RIZA EFENDİ
HAT SANATINDA SON YÜZYILIN ÖNDE GELEN SİMALARI
SON YÜZ YILDA SANAT PİYASASINDA GELENEKSEL SANATLARIN EKONOMİK OLARAK GELİŞİMİ: ATÖLYEDEN KOLEKSİYONA
HARFLERİN MELEKLERİ: MEDRESETÜ’L-HATTÂTÎN’DEN GÜNÜMÜZE GELENEKLİ SANATLARIMIZ
CUMHURİYET DÖNEMİ AMBLEMLERİNİN DEĞERLENDİRİLMESİ
SELÇUK ÜNİVERSİTESİ GÜZEL SANATLAR FAKÜLTESİ GELENEKSEL TÜRK SANATLARI BÖLÜMÜ
AYASOFYA TARİHİ MÜZESİ
Yayın İlkeleri ve Yazım Kuralları
Araştırma ve Yayın Etiği
Yayın Politikası
Açık Erişim
Makale Değerlendirme Süreç ve Süreci
Ücret Politikası
İletişim
ISSN: 2687-5926
e-ISSN: 2822-2830
Giriş Yap
Hoş Geldiniz
Hesabınıza giriş yapın
kullanıcı adınız
Şifre
Şifreni mi unuttun?
Şifre kurtarma
Şifrenizi Kurtarın
E-posta
Ara
Artist
Anasayfa
HAKKIMIZDA
Sayılar
Sayı 1
MEVLANA TÜRBESİ KUBBE-İ HADRA KALEMİŞİ RESTORASYONU’NDA YENİ BULUNTULAR
SOMUT OLMAYAN KÜLTÜREL MİRAS ÖGESİ OLARAK TEZHİB SANATI
SEÇİLMİŞ HADÂİKU’R-REYHAN RESİMLERİ ÜZERİNDEN AHMED NAKŞİ ÜSLUBUNA DAİR BAZI NOTLAR
OSMANLI HATTATLARININ MÜREKKEBAT MEŞKLERİNDE YAZDIKLARI METİNLER
FOURTEEN-POINTED STAR TECHNIQUES IN SUNGURBEY MOSQUE, BAYEZID MOSQUE AND A UNIQUE DESIGN IN SÜLEYMANİYE MOSQUE
HAT VE TEZHİP SANATLARINDA ESMÂÜ’ÜN- NEBÎ
ANADOLU SELÇUKLU TAÇKAPILARINDA KAVSARA SİSTEMLERİ
ÜKKAŞE’NİN DUASI (BİR KİTABIN ONARIM HİKAYESİ)
DİN VE SAN’AT
BİR KAZASKER MUSTAFA İZZET EFENDİ ŞAHESERİ DELÂ’İLÜ’L-HAYRÂT
MUSTAFA DÜZGÜNMAN
KLASİK CİLD SANATINA ADANMIŞ BİR ÖMÜR İSLAM SEÇEN (1936-2019)
MARMARA ÜNİVERSİTESİ GÜZEL SANATLAR FAKÜLTESİ GELENEKSEL TÜRK SANATLARI BÖLÜMÜ
VAKIFLAR HALI MÜZESİ
TÜRKİYE’NİN USTALARI MARMARA BÖLGESİ GELENEKSEL SANATLAR VE ZANAATLAR ENVANTERİ
Geleneksel Sanatlar Derneği
Tezyînî Kitap Sanatları Türkçe Yayınlar Bibliyografyası
Sayı 2
“DÜNYANIN EN BÜYÜK YAZILARI” AYASOFYA’NIN CELÎLERİ
TÜRK TEZHİP SANATINDA ROKOKO ETKİSİ
HEZÂRFEN NECMEDDİN OKYAY
BALA-SAR MEDRESESİ’NE AİT BİR GEOMETRİK DESENİN EKSİK KISMININ TAMAMLANMASI VE YENİ SİSTEMLER OLUŞTURMA
BURSALI BİR SANATÇI: OYMACI FAHRÎ ÇELEBİ
MANİSA YAZMA ESER KÜTÜPHANESİ ÖRNEĞİNDE MUSHAF YAZMALARIMIZ VE CİLTLERİNDEN ÖRNEKLER
NAKKAŞ OSMAN’IN PADİŞAH PORTRELERİNDE GÖRÜLEN KOZMİK KURGU VE İKTİDARI TALTİF EDİCİ UNSURLAR, LEVNÎ’NİN BU KALIBA GETİRMİŞ OLDUĞU YENİLİKLER
ŞEKİ ŞEBEKECİLİĞİ AHŞABIN VE CAMIN SANATI
HAT SANATINDA EĞİTİM VE MEŞK
TEZHİB SANATINDA TERMİNOLOJİ
İSLAM MEDENİYETİ VE BU MEDENİYETİN ÖNCÜLERİ
“EBRÛ” VE GEÇMİŞTE YAŞANANLAR
MEDRESETÜ’L HATTÂTÎN’DEN MİMAR SİNAN GÜZEL SANATLAR ÜNİVERSİTESİ GELENEKSEL TÜRK SANATLARI BÖLÜMÜ’NE
İSTANBUL TÜRBELER MÜZE MÜDÜRLÜĞÜ
GELENEKSEL SANATLAR DERNEĞİ KÜLTÜR, SANAT VE MEDENİYET YAYINLARI
PODCASTE EDEBÎ DOKUNUŞ
19.YY İSTANBUL’UNDA BAHÇE KÖŞKLERİ
Sayı 3
ARŞİV BELGELERİNE GÖRE ABDÜLFETTAH EFENDİ İMZALI HZ. YÛŞA CAMİİ KİTABESİ
ABDULLAH ZÜHDİ EFENDİ İMZALI BİR BAŞESER: DELÂ’İLÜ’L-HAYRÂT
SÜLEYMANNÂME’NİN CİLT TEZYİNATINDA KEŞFEDİLEN BENZERSİZ RÛMÎ MOTİFİ
KONYA SAHİP ATA VAKIF MÜZESİNDE SERGİLENEN AHŞAP ESERLERE BİR ÖRNEK; ERMENEK ULU CAMİ AHŞAP KAPI KANATLARI
GEOMETRİ VE MATEMATİK BAĞLAMINDA TEZHİP SANATININ ANLAM BOYUTU
BURSA ÇELEBİ MEHMED (YEŞİL) CAMİİ KALEMİŞLERİ
VİYANA ARSENAL MÜZESİ’NDE SAVAŞ GANİMETİ, TAKVİMLİ BİR CEP SAATİ
SÖYLEŞİ: KENAN GÜRSOY MEDENİYET, ETİK VE SANAT
DOKUZ EYLÜL ÜNİVERSİTESİ GÜZEL SANATLAR FAKÜLTESİ GELENEKSEL TÜRK SANATLARI BÖLÜMÜ
TÜRK VE İSLÂM ESERLERİ MÜZESİ
UMUT, HATIRLAMA, TEKERRÜR
EHL-İ HİREF-İ HÂSSA SANATKÂRLARI III. MEHMED DÖNEMİ (1596-1601)
Sayı 4
TEZHİP SANATINDAKİ ÜSLUPLARI İNCELERKEN KULLANILMASI GEREKEN METODLAR VE TASNİFLER
BEYŞEHİR EŞREFOĞLU CAMİİ TAÇKAPISININ ÖZGÜN BEZEMELERİ
MÜREKKEP RESİMLERİNDE ERKEN ASYA İZLERİ
İSLAM MEDENİYETİNİN ANA ÇİZGİLERİ
DOKUZUNCU TAPINAK VE PRANİDHİ SAHNELERİNDE BUDA TASVİRİ
YAZIDAN RESME GİDEN YOL: YAZI-RESİM SANATI
ÇİNİ SANATINDA MONOKROM TASARIM ÖNERİLERİ
CUMHURİYET DEVRİNİN UNUTULMUŞ BİR SANATKÂRI: SAMİ NECMEDDİN
RÜSTEM PAŞA CAMİİ VE ÇİNİ PANO TÜMLEMESİ
TÜRK EBRÛCULUĞUNDA KLASİK-MODERN VEYA GELENEKLİ – GELENEK DIŞI BİR TASNİFİN YAPILMASI HAKKINDA
TÜRKİYE YAZMA ESERLER KURUMU BAŞKANLIĞI, KİTAP ŞİFAHANESİ VE ARŞİV, DAİRESİ BAŞKANLIĞI’NIN HİZMET VE FAALİYET ALANLARI
NECMETTİN ERBAKAN ÜNİVERSİTESİ GÜZEL SANATLAR VE MİMARLIK FAKÜLTESİ GELENEKSEL TÜRK SANATLARI BÖLÜMÜ
BEYKOZ CAM VE BİLLUR MÜZESİ
ZEREN TANINDI ARMAĞANI İSLAM DÜNYASI’NDA KİTAP SANATI VE KÜLTÜRÜ
Sayı 5
SAFEVİ-ŞİRAZ YAZMALARINDA İHTİŞAMIN SEMBOLÜ SÜLEYMAN PEYGAMBER
KURTUBA ULU CÂMİİ’NİN PORTAL TEZYÎNÂTI
16. YÜZYILDAN TILSIM DOLU BİR YAZMA ESER; METÂLİÜ’S SAÂDE
HATTAT MEHMET ŞAKİR’E AİT EN’AM-I ŞERİF’İN MUHTEVASI VE YAZMA KİTAP SANATLARI AÇISINDAN İNCELENMESİ
ASYA’DAN ESEN BİR RÜZGÂR:CÂMİU’T-TEVÂRÎH MİNYATÜRLERİNDEKİ HÜKÜMDARLAR (TSMK H.1653)
MÂCİD AYRAL’IN MATBU YAZILARINA DAİR
MODERN BATI MEDENİYETİ ÜZERİNE BİR DENEME
BATI UYGARLIĞININ KISA TARİHİ
SAKARYA ÜNİVERSİTESİ SANAT TASARIM VE MİMARLIK FAKÜLTESİ GELENEKSEL TÜRK SANATLARI BÖLÜMÜ
EGE ÜNİVERSİTESİ KAĞIT VE KİTAP SANATLARI MÜZESİ
Sayı 6
OSMANLI KİTAP SANATLARINDA DELÂİLÜ’L-HAYRÂT EL YAZMALARI
TOPKAPI SARAYI MÜZESİNDE XV. YÜZYILA TARİHLENEN BİR FİLDİŞİ AYNA MAHFAZASININ BEZEME ÜSLUBUNA DAİR
İSTANBUL’DA BAZI TARİHÎ YAPI KİTABELERİNİN HAT SANATI ÖZELLİKLERİ BAĞLAMINDA ANLAM VE KAVRAM BOYUTU ÜZERİNE BAZI DÜŞÜNCELER
Sayı 7
ÜFTÂDE CAMİİ VE TÜRBESİ’NİN MİMARİSİ VE BEZEMELERİ
İSTANBUL’DA MEDFUN HATTATLAR
HZ. MUHAMMED’İN ÖZELLİKLERİNİN YAZI İLE ANLATIMI; HİLYE-İ ŞERİFELER
PARİS LOUVRE MÜZE DEPOSUNDA BULUNAN 27 ADET İZNİK ÇİNİ KAROSUNA DAİR BİR ARAŞTIRMA
İSLAM: SANAT ve ESTETİK
TA’LÎK HATTIYLA YAZILAN KIT’ALARA DAİR…
DİLE GELEN SANAT
GELENEKLİ SANATLAR MÜZESİ
ÇANAKKALE ONSEKİZ MART ÜNİVERSİTESİ GÜZEL SANATLAR FAKÜLTESİ GELENEKSEL TÜRK SANATLARI BÖLÜMÜ
Sanat Âşığı Bir Derviş Meşrep: Üsküdarlı Hoca Ali Rıza Bey
Sayı 8
SÜHEYL ÜNVER’İN GÖZÜYLE ENİŞTESİ HATTAT HASAN RIZA EFENDİ
HAT SANATINDA SON YÜZYILIN ÖNDE GELEN SİMALARI
SON YÜZ YILDA SANAT PİYASASINDA GELENEKSEL SANATLARIN EKONOMİK OLARAK GELİŞİMİ: ATÖLYEDEN KOLEKSİYONA
HARFLERİN MELEKLERİ: MEDRESETÜ’L-HATTÂTÎN’DEN GÜNÜMÜZE GELENEKLİ SANATLARIMIZ
CUMHURİYET DÖNEMİ AMBLEMLERİNİN DEĞERLENDİRİLMESİ
SELÇUK ÜNİVERSİTESİ GÜZEL SANATLAR FAKÜLTESİ GELENEKSEL TÜRK SANATLARI BÖLÜMÜ
AYASOFYA TARİHİ MÜZESİ
Yayın İlkeleri ve Yazım Kuralları
Araştırma ve Yayın Etiği
Yayın Politikası
Açık Erişim
Makale Değerlendirme Süreç ve Süreci
Ücret Politikası
İletişim
ISSN: 2687-5926
e-ISSN: 2822-2830
Instagram
Search
Anasayfa
HAKKIMIZDA
Sayılar
Sayı 1
MEVLANA TÜRBESİ KUBBE-İ HADRA KALEMİŞİ RESTORASYONU’NDA YENİ BULUNTULAR
SOMUT OLMAYAN KÜLTÜREL MİRAS ÖGESİ OLARAK TEZHİB SANATI
SEÇİLMİŞ HADÂİKU’R-REYHAN RESİMLERİ ÜZERİNDEN AHMED NAKŞİ ÜSLUBUNA DAİR BAZI NOTLAR
OSMANLI HATTATLARININ MÜREKKEBAT MEŞKLERİNDE YAZDIKLARI METİNLER
FOURTEEN-POINTED STAR TECHNIQUES IN SUNGURBEY MOSQUE, BAYEZID MOSQUE AND A UNIQUE DESIGN IN SÜLEYMANİYE MOSQUE
HAT VE TEZHİP SANATLARINDA ESMÂÜ’ÜN- NEBÎ
ANADOLU SELÇUKLU TAÇKAPILARINDA KAVSARA SİSTEMLERİ
ÜKKAŞE’NİN DUASI (BİR KİTABIN ONARIM HİKAYESİ)
DİN VE SAN’AT
BİR KAZASKER MUSTAFA İZZET EFENDİ ŞAHESERİ DELÂ’İLÜ’L-HAYRÂT
MUSTAFA DÜZGÜNMAN
KLASİK CİLD SANATINA ADANMIŞ BİR ÖMÜR İSLAM SEÇEN (1936-2019)
MARMARA ÜNİVERSİTESİ GÜZEL SANATLAR FAKÜLTESİ GELENEKSEL TÜRK SANATLARI BÖLÜMÜ
VAKIFLAR HALI MÜZESİ
TÜRKİYE’NİN USTALARI MARMARA BÖLGESİ GELENEKSEL SANATLAR VE ZANAATLAR ENVANTERİ
Geleneksel Sanatlar Derneği
Tezyînî Kitap Sanatları Türkçe Yayınlar Bibliyografyası
Sayı 2
“DÜNYANIN EN BÜYÜK YAZILARI” AYASOFYA’NIN CELÎLERİ
TÜRK TEZHİP SANATINDA ROKOKO ETKİSİ
HEZÂRFEN NECMEDDİN OKYAY
BALA-SAR MEDRESESİ’NE AİT BİR GEOMETRİK DESENİN EKSİK KISMININ TAMAMLANMASI VE YENİ SİSTEMLER OLUŞTURMA
BURSALI BİR SANATÇI: OYMACI FAHRÎ ÇELEBİ
MANİSA YAZMA ESER KÜTÜPHANESİ ÖRNEĞİNDE MUSHAF YAZMALARIMIZ VE CİLTLERİNDEN ÖRNEKLER
NAKKAŞ OSMAN’IN PADİŞAH PORTRELERİNDE GÖRÜLEN KOZMİK KURGU VE İKTİDARI TALTİF EDİCİ UNSURLAR, LEVNÎ’NİN BU KALIBA GETİRMİŞ OLDUĞU YENİLİKLER
ŞEKİ ŞEBEKECİLİĞİ AHŞABIN VE CAMIN SANATI
HAT SANATINDA EĞİTİM VE MEŞK
TEZHİB SANATINDA TERMİNOLOJİ
İSLAM MEDENİYETİ VE BU MEDENİYETİN ÖNCÜLERİ
“EBRÛ” VE GEÇMİŞTE YAŞANANLAR
MEDRESETÜ’L HATTÂTÎN’DEN MİMAR SİNAN GÜZEL SANATLAR ÜNİVERSİTESİ GELENEKSEL TÜRK SANATLARI BÖLÜMÜ’NE
İSTANBUL TÜRBELER MÜZE MÜDÜRLÜĞÜ
GELENEKSEL SANATLAR DERNEĞİ KÜLTÜR, SANAT VE MEDENİYET YAYINLARI
PODCASTE EDEBÎ DOKUNUŞ
19.YY İSTANBUL’UNDA BAHÇE KÖŞKLERİ
Sayı 3
ARŞİV BELGELERİNE GÖRE ABDÜLFETTAH EFENDİ İMZALI HZ. YÛŞA CAMİİ KİTABESİ
ABDULLAH ZÜHDİ EFENDİ İMZALI BİR BAŞESER: DELÂ’İLÜ’L-HAYRÂT
SÜLEYMANNÂME’NİN CİLT TEZYİNATINDA KEŞFEDİLEN BENZERSİZ RÛMÎ MOTİFİ
KONYA SAHİP ATA VAKIF MÜZESİNDE SERGİLENEN AHŞAP ESERLERE BİR ÖRNEK; ERMENEK ULU CAMİ AHŞAP KAPI KANATLARI
GEOMETRİ VE MATEMATİK BAĞLAMINDA TEZHİP SANATININ ANLAM BOYUTU
BURSA ÇELEBİ MEHMED (YEŞİL) CAMİİ KALEMİŞLERİ
VİYANA ARSENAL MÜZESİ’NDE SAVAŞ GANİMETİ, TAKVİMLİ BİR CEP SAATİ
SÖYLEŞİ: KENAN GÜRSOY MEDENİYET, ETİK VE SANAT
DOKUZ EYLÜL ÜNİVERSİTESİ GÜZEL SANATLAR FAKÜLTESİ GELENEKSEL TÜRK SANATLARI BÖLÜMÜ
TÜRK VE İSLÂM ESERLERİ MÜZESİ
UMUT, HATIRLAMA, TEKERRÜR
EHL-İ HİREF-İ HÂSSA SANATKÂRLARI III. MEHMED DÖNEMİ (1596-1601)
Sayı 4
TEZHİP SANATINDAKİ ÜSLUPLARI İNCELERKEN KULLANILMASI GEREKEN METODLAR VE TASNİFLER
BEYŞEHİR EŞREFOĞLU CAMİİ TAÇKAPISININ ÖZGÜN BEZEMELERİ
MÜREKKEP RESİMLERİNDE ERKEN ASYA İZLERİ
İSLAM MEDENİYETİNİN ANA ÇİZGİLERİ
DOKUZUNCU TAPINAK VE PRANİDHİ SAHNELERİNDE BUDA TASVİRİ
YAZIDAN RESME GİDEN YOL: YAZI-RESİM SANATI
ÇİNİ SANATINDA MONOKROM TASARIM ÖNERİLERİ
CUMHURİYET DEVRİNİN UNUTULMUŞ BİR SANATKÂRI: SAMİ NECMEDDİN
RÜSTEM PAŞA CAMİİ VE ÇİNİ PANO TÜMLEMESİ
TÜRK EBRÛCULUĞUNDA KLASİK-MODERN VEYA GELENEKLİ – GELENEK DIŞI BİR TASNİFİN YAPILMASI HAKKINDA
TÜRKİYE YAZMA ESERLER KURUMU BAŞKANLIĞI, KİTAP ŞİFAHANESİ VE ARŞİV, DAİRESİ BAŞKANLIĞI’NIN HİZMET VE FAALİYET ALANLARI
NECMETTİN ERBAKAN ÜNİVERSİTESİ GÜZEL SANATLAR VE MİMARLIK FAKÜLTESİ GELENEKSEL TÜRK SANATLARI BÖLÜMÜ
BEYKOZ CAM VE BİLLUR MÜZESİ
ZEREN TANINDI ARMAĞANI İSLAM DÜNYASI’NDA KİTAP SANATI VE KÜLTÜRÜ
Sayı 5
SAFEVİ-ŞİRAZ YAZMALARINDA İHTİŞAMIN SEMBOLÜ SÜLEYMAN PEYGAMBER
KURTUBA ULU CÂMİİ’NİN PORTAL TEZYÎNÂTI
16. YÜZYILDAN TILSIM DOLU BİR YAZMA ESER; METÂLİÜ’S SAÂDE
HATTAT MEHMET ŞAKİR’E AİT EN’AM-I ŞERİF’İN MUHTEVASI VE YAZMA KİTAP SANATLARI AÇISINDAN İNCELENMESİ
ASYA’DAN ESEN BİR RÜZGÂR:CÂMİU’T-TEVÂRÎH MİNYATÜRLERİNDEKİ HÜKÜMDARLAR (TSMK H.1653)
MÂCİD AYRAL’IN MATBU YAZILARINA DAİR
MODERN BATI MEDENİYETİ ÜZERİNE BİR DENEME
BATI UYGARLIĞININ KISA TARİHİ
SAKARYA ÜNİVERSİTESİ SANAT TASARIM VE MİMARLIK FAKÜLTESİ GELENEKSEL TÜRK SANATLARI BÖLÜMÜ
EGE ÜNİVERSİTESİ KAĞIT VE KİTAP SANATLARI MÜZESİ
Sayı 6
OSMANLI KİTAP SANATLARINDA DELÂİLÜ’L-HAYRÂT EL YAZMALARI
TOPKAPI SARAYI MÜZESİNDE XV. YÜZYILA TARİHLENEN BİR FİLDİŞİ AYNA MAHFAZASININ BEZEME ÜSLUBUNA DAİR
İSTANBUL’DA BAZI TARİHÎ YAPI KİTABELERİNİN HAT SANATI ÖZELLİKLERİ BAĞLAMINDA ANLAM VE KAVRAM BOYUTU ÜZERİNE BAZI DÜŞÜNCELER
Sayı 7
ÜFTÂDE CAMİİ VE TÜRBESİ’NİN MİMARİSİ VE BEZEMELERİ
İSTANBUL’DA MEDFUN HATTATLAR
HZ. MUHAMMED’İN ÖZELLİKLERİNİN YAZI İLE ANLATIMI; HİLYE-İ ŞERİFELER
PARİS LOUVRE MÜZE DEPOSUNDA BULUNAN 27 ADET İZNİK ÇİNİ KAROSUNA DAİR BİR ARAŞTIRMA
İSLAM: SANAT ve ESTETİK
TA’LÎK HATTIYLA YAZILAN KIT’ALARA DAİR…
DİLE GELEN SANAT
GELENEKLİ SANATLAR MÜZESİ
ÇANAKKALE ONSEKİZ MART ÜNİVERSİTESİ GÜZEL SANATLAR FAKÜLTESİ GELENEKSEL TÜRK SANATLARI BÖLÜMÜ
Sanat Âşığı Bir Derviş Meşrep: Üsküdarlı Hoca Ali Rıza Bey
Sayı 8
SÜHEYL ÜNVER’İN GÖZÜYLE ENİŞTESİ HATTAT HASAN RIZA EFENDİ
HAT SANATINDA SON YÜZYILIN ÖNDE GELEN SİMALARI
SON YÜZ YILDA SANAT PİYASASINDA GELENEKSEL SANATLARIN EKONOMİK OLARAK GELİŞİMİ: ATÖLYEDEN KOLEKSİYONA
HARFLERİN MELEKLERİ: MEDRESETÜ’L-HATTÂTÎN’DEN GÜNÜMÜZE GELENEKLİ SANATLARIMIZ
CUMHURİYET DÖNEMİ AMBLEMLERİNİN DEĞERLENDİRİLMESİ
SELÇUK ÜNİVERSİTESİ GÜZEL SANATLAR FAKÜLTESİ GELENEKSEL TÜRK SANATLARI BÖLÜMÜ
AYASOFYA TARİHİ MÜZESİ
Yayın İlkeleri ve Yazım Kuralları
Araştırma ve Yayın Etiği
Yayın Politikası
Açık Erişim
Makale Değerlendirme Süreç ve Süreci
Ücret Politikası
İletişim
ISSN: 2687-5926
e-ISSN: 2822-2830
Facebook
Instagram
Search
Ana Sayfa
ETİK KURALLAR
ETİK KURALLAR